Tema: Re: video redagavimas adobe premiere cs4
Autorius: jurgis
Data: 2012-07-05 09:11:17
Geriausiai mano galva kerpa adobe after effektai - ten toks pluginas yra Keying. Premjeras irgi turi kirpimo plugina, bet su juo nieko padoraus man gauti nepavyko -
net prie gero apsvietimo kazkaip nekokybiskai kerpa.

O siaip esminis momentas iskirpinejant - apsvietimas. Reik vienodai ssuviesti fona, kad nebutu seseliu. Taip pat reik ziureti kad nebutu zalios ar artimos zaliai spalvos,
problematiska iskirpineti visokias smulkias detales plaukus, blizgancius daiktus...

P.S. rekomenduociau vengti naudoti greenscreena (ar bluescreena), o iskarto filmuoti tikroje aplinkoje, prie tikro fono, nes labai krenta kokybe, kompas apkraunamas,
atsiranda visokiu montavimo bedu, ypac jei filmuota dviem - trim kamerom, jei yra zuminama, jei daug medziagos ir filmuota HD, vienzo knisalyne.