Tema: Re: HD video kamera
Autorius: EDs drafts
Data: 2012-05-30 11:03:31
Teisingai galvoji. As pamenu turejau skaitmenini su waterproof housing. Tai
tampiausi visur nes buvo dzin, zinojau kad fotiko nesugadinsi lengvai. Ir
nardziau, ir plaukiojau ir prie baseino tampiau. Smelis, dulkes, jura,
ezeras, dzin. Kad bent puse tiek kamera saugotu - imk. As ir pats
susimasciau. Turiu skaitmena micro 4/3 bet su tais lesiais nieko nenuveiksi.
O va tas Panasonic filmavimui visai nieko..