Tema: Re: HD video kamera
Autorius: Jurgis
Data: 2012-05-29 19:49:07
Tame ir reikalas, kad _su nedidele ir patogia_ kamera - filmuosiu, nes
visada bus rankineje, kiseneje, masinoje. O jei nusipirksi brangu,
dideli zaisla, tikrai jo visur nesinesi ir galesi/taupysi - pvz i pliaza
nesinesi, o situs -galima... uzkniso su galaxy filmuot - kokybe gal ir
nebloga, bet nepatogu, o senas cannon fotikas 800x600 rezoliucija irgi
jau atgyvena... Reikia vaikams istorijos. Todel manau, geriau jau
prastesne kokybe, bet kazkas, nei gera kokybe retai arba niekada :)