Tema: Re: Siek tiek ispudziu apie projektoriu :)
Autorius: Arne
Data: 2012-05-10 18:47:34
Na jo visiskoje tamsoje sviesios scenos gal siek tiek per "sviesios",
taciau ant Cinema rezimo sumazeja tie liumenai manau gerokai, gal net 2x

Ekrana dabar siulo sita
http://www.adeoscreen.com/default.php?t=site&pgid=137

Tai va irgi dar pasiskaiciau ivairias apzvalgas, galvoju gal prasysiu,
kad apskritai saibas grazintu ir rinksiuosi kita.

Kiek ziurejau Epson 3010, kuris man labiau ikandamas arba 5010 neblogus
atsiliepimus turi.