Tema: Re: Siek tiek ispudziu apie projektoriu :)
Autorius: Vytautas
Data: 2012-05-10 10:14:15
o koks ektranas? geriausia, kai nenaudojamas didinimas optikos pagalba. ir
siaip geriau mazesnis ekranas -  vaizdas ryskesnis ir kontrsatingesnis.
tikri 4500 liumenu turi buti gerokai per daug tamsioj patalpoj ziurnt filma.
ir apskritai benq negamina normaliu projektoriu, o tik ju iskamsas (kalbu is
patirties, neko ciupineti ne viena desimti skirtingu projektoriu, juos
bandyti ir pan)