Tema: Re: 1920x1080 MPEG-2 TS & player'is
Autorius: Ness
Data: 2012-01-28 01:03:30
galiojo CRT irenginiams. LCD monitoriai dirba dazniausiai 60Hz. jei
nustatyta i 60, bet leidi 24 FPS, monitorius vistiek pritempia iki kiek
nustatyta (beveik niekas nepastebi), uzlaikydamas kadra iki sekancio
dalaus. Jei pajungi telika per HDMI, tada gali isgauti 24Hz, jei tas
palaiko. Priesingu atveju vyksta tas pat kaip ir su LCD moniku. Cia mano
ziniomis. Gal kas patikslins.