Tema: Re: 1920x1080 MPEG-2 TS & player'is
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-01-26 21:27:05
Problema yra seek'as, kadangi jam reik iškoduot visą GOP'ą kad tavo kadrą
rast. mpeg4 su virtualdub'u galima varinėt kaip nori, o visokius kitus
dalykus pats kraunu į premierą, nes dar nesusidūriau kas gerai rodytu, bet
kol kas mpchc geriausiai pasiteisino, tik kad man nelūžta pats playeris.
Itarčiau kad susirask tray'juj koks decoderis dirba ir tada per jo optionsus
paieškok.