Tema: Re: MTS -> DVD
Autorius: ab
Data: 2012-01-25 11:33:45
Donce said the following on 2012.01.25 09:16:
> keista, siaip corel video studio kramto mts, patys bandem,

na buvau radęs, kad atitinkamus priedus reikai sudiegti. To man
nereikia, nes manau, kad video pakonvertavus (iš kart ir į mažesnį
formatą) bus lengviau.

> pridejus medziagos pradeda laginti. labai laginti.
> siaip konvertuojam i mp4 su 1920x1080 ir tada montuojam.
> google paieskok konverteriu, itariu ir nemokamu jau yra.

tai minėjau, kad išbandžiau jau kelis. Geriausiai gaunasi panaudojus
ffmpeg (kaip aprašyta nuorodoj). Bet gaminant DVD, gaunasi
"trukčiojimas". Nu gal ne visai taip išsireiškiu, pvz. kamerą pakankamai
greitai sukant į šoną, vaizdas keičiasi "negražiai"... Daugiau
pažiūrėjus, net galvą gali pradėti skaudėti ;)