Tema: Re: MTS -> DVD
Autorius: jurgis
Data: 2012-01-25 08:54:20
O kad vaizdas trukcioja - gal kompas letokas ir nepaveza AVCHD (itariu, kad filmuota 50i)? AVCHD greiciausiai bus filmuota
1920x1080 50i , o dvd rezoliucija bus maximum 720x576, tai cia konvertuoti gali ne tik formata, bet ir rezoliucija sumazinti.

Kai reikejo man - susiimportavau .mts i adobe premiere, susikarpiau, projekta isikeliau i adobe encore, ir pasigaminau dvd.

P.S. Avi - tai ne formatas, o tik video medziagos konteineris, kaip ir Mov - viduje esantis vaizdas ir garsas gali buti koduoti ivairiausiais
kodekais, pvz h.264, ar kitu.