Tema: Re: nuomones apie Pioneer BDP-440
Autorius: i-genius
Data: 2012-01-02 18:08:19
Ale tu matai kaip cia:) o as skaiciau Pioneer visai neblogu ir patikimu
paprastam namu vartotojui pasirinkimu...o cia pasisiukslino sitaip... pagal
kaina nelabai noriu to Oppo ;) teks kazko zemiskesnio ieskot ;)
Dabar del garso: ar tiesa ar gandas, kad per HDMI kabeli pereina tik stereo
signalas? t.y. jei pvz pasijungsiu dvd ar bd grotuva prie resyverio HDMI
kabeliu, tai resyveris pagal automatini nustatyma matys tik stereo audio
signala, net jei pvz filmas igarsintas kaip 5.1? iskart atsiprasau uz
"gudrius" klausimus, bet tiesiog neteko anksciau susidurt su tokiais
dalykais, tai dabar gan painu...