Tema: Re: nuomones apie Pioneer BDP-440
Autorius: Icetom
Data: 2011-12-28 18:41:23
Bėgčiau aš toliau nuo Pioneer BD grotuvų. Hebra labai skundžiasi prastu
veikimu (prastu firmware). Štai ką rašo žmonės apie LX-55 modelį -
tragedija, mano nuomone:
http://www.avforums.com/forums/blu-ray-dvd-players/1479945-pioneer-bdp-lx55-blu-ray-player-3.html

Sharp'ui nupirkus Pionerių - ne kas su BD grotuvų grupe... Taip pat
nerekomenduoju ir Philips BD grotuvų.

Tavo vietoj pataupyčiau iki Oppo BDP-93. Jo ilgam užtektų... Per DNLA
galėtum net FLAC su APE klausyti 24/192 samplingo. Jei biudžetas spaudžia
imk Panasonic BDT-110 ir bus ok pradžiai, ir investuotų pinigų nebus taip
gaila.

>O vat del jungties klausimas dar kyla man, kokia jungtim jungiant maziausi
>garso/vaizdo signalo nuostoliai?

Daugumu rinkoje esančių AV resiverių, net ir topinių, spėju, nemėgsta (ir
kažin ar taip gerai įgyvendinta kaip stereo gaminių) analoginio signalo. Aš
balsuoju už HDMI jungtį. Aišku visada galima paeksperimentuoti ir paklausyti
per skirtingas jungtis, kaip skambar muziką: hdmi, spdif ar per analoginę.

Tau spręsti;)