Tema: Re: Video ripinimas is TV3 WebTV
Autorius: smurfas666
Data: 2011-01-11 13:42:21
On 2011.01.10 16:58, Tolimas wrote:
> Galiu pasidalinti:
> Moyea youtube flv downloader (freeware) yra kelis kart partempęs man laidas iš TV3 WebTV. Bet pasitaikydavo, kad pūtimas stodavo, parpūsdavo pvz. 8 proc. ir viskas. Resume ta programa nedaro. Šaltinį nustato, pvz.: rtmp://cp90686.edgefcs.net/ondemand/flash/lithuania/tv3/paziuresim/paziuresim05.01.11
> Gal koks downloaderis su šitu adresu ir susidorotų, bandžiau Orbit, bet nepavyksta jam.
> Ir man būtų aktualu sužinoti kokį patikimą būdą TV3 laidoms parsiųsti.

Kaip tik šiandien susidūriau su šita problema.

Rodos radau vieną įrankį. Rtmpdump vadinasi. Galit pasisiųsti čia:
http://rtmpdump.mplayerhq.hu/

Veikia maždaug taip:
C:\rtmpdump>rtmpdump.exe -r
rtmp://cp90686.edgefcs.net/ondemand/flash/lithuania/tv3/moterys/moterys04.02.08
-o test.flv -W
http://flvplayer.viastream.viasat.tv/flvplayer/syndicatedPlayer/syndicated.swf

-r - linkas kurį gavau su Moyea youtube flv downloader
-o - kur išsaugot
-W - kelias į webtv flash grotuvą. Kaip suprantu su šita opcija apeina
grotuvo apsaugą dėl kurios neina parsisiųsti su Moyea youtube flv
downloader. Jos neuždėjus parsisiuntimas man strigdavo ant 15-20%

Gero žiūrėjimo :)