Tema: Re: Video ripinimas is TV3 WebTV
Autorius: Tolimas
Data: 2011-01-10 16:57:59
Galiu pasidalinti:
Moyea youtube flv downloader (freeware) yra kelis kart partempęs man laidas iš TV3 WebTV. Bet pasitaikydavo, kad pūtimas stodavo, parpūsdavo pvz. 8 proc. ir viskas. Resume ta programa nedaro. Šaltinį nustato, pvz.: rtmp://cp90686.edgefcs.net/ondemand/flash/lithuania/tv3/paziuresim/paziuresim05.01.11
Gal koks downloaderis su šitu adresu ir susidorotų, bandžiau Orbit, bet nepavyksta jam.
Ir man būtų aktualu sužinoti kokį patikimą būdą TV3 laidoms parsiųsti.