Tema: Re: teisinga HD > PAL SD konversija
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-11-25 10:29:02
Žiūrint kaip grosi :) jei prijungsi prie kompo teliką - nieko ypatingo
nepamatysi, priklausomai nuo deinterlacinimo būdo - galbūt labiau
trukčiojantį vaizdą - visdelto per puse dinamiškumas pasidalina..

Jei grosi su technika kuri paduoda gyvą interlacintą signalą į telika -
teisingai pamatysi video medžiagą ir jos 50 puskadriu pranašumus :)

Nors pagal mano bandymus AE daro dar ne geriausia ką galima HD-SD :)