Tema: Re: teisinga HD > PAL SD konversija
Autorius: jurgis
Data: 2010-11-25 08:10:34
Sveikas,

Dekuj, kol kas issisprendziau sita dalyka, gal aisku savaip:

Vienuzodziu - buvo reikalingas SD klipas telikui. Geriausia filmuoti butu iskarto SD, taciau nefilmavau, nes toje nxcam SD filmuoja tik widescreen (16x9, kaip pakeisti i normalu - neradau), todel tektu nukirpt krastus, del ko kristu kokybe. Filmavau HD720 50p, exportuojant is premierre pro - SD kokybe gaunasi tragiska net nekompresavus - matyt jo resample algoritmas pritaikytas greiciui, bet ne kokybei. Taciau veliau pabandziau importuoti sumontuota HD klipa i Adobe After Effects, kuris jau graziai resamplino i SD. Tik vel beda - telikui rekalavimuose reikejo interleaced, ko man Ae kazkodel nepagamino, tai dar karta be kompresijos faila importavau i Pr, ir vualia, viskas gavosi...