Tema: Re: repost: Solaris OS v10
Autorius: Audrys
Data: 2015-06-12 14:52:44
ta prasme susitvarko po reboot po progresavimo?

netycia neraso masiskai I /tmp kuris yra tmpfs ram'e ir baigiasi ram'o
trukumu?

"tranzoo"  wrote in message news:mlegkj$du1$1@trimpas.omnitel.net...

postscript klaidos. error undefined. dazniausiai tai neranda kazko viduj
failo. dazniausiai tia nuskaitymo ir/ar perrasymo klaidos.

idomiausia tai, kad kuo ilgiau masina dirba, tuo labiau progresuoja. iman ta
pati faila pirmadieni viskas ok, treciadieni jau tik du trecdalius, o
penktadieni isvis maziau puses.

seip esami toolsai jokiu klaidu nerodo. netgi tas pats rip'as nenuluzta, o
tiesiog nevisa faila sukramto