Tema: Re: repost: Solaris OS v10
Autorius: Laimis
Data: 2015-06-12 13:53:46
tranzoo rašė:
> reikia sitai sistemai kazkokio hardwaro testavimo toolso.
>
> programa besisukanti meta klaidas. pagal pobudi - i/o klaidos. nors ir
> diskai su ram pakeisti - noretusi patikrint kas ir kurioj vietoj stringa.

Tai o patį kontrolerį (visą mašiną) mokat diagnozuoti, service manual'ą,
support'ą turit? Esu susidūręs su spaudos mašina (XEIKON spausdintuvas;
ten sukosi SCO Unix), tai ten kontroleris dirigavo *tokiam* elektronikos
šedevrui, kuris buvo kompleksiškenis/sudėtingesnis už tą PC kokius 30x...
(atitinkamos ir diagnostikos galimybės; bent jau log'ai tikrai buvo ir
jei kas nepatikdavo dėl OS, ten buvo keikiamasi)
Na ir konkretikos, konkretikos. Kokios konkrečiai tai klaidos?