Tema: Re: kaip pakeisti MAC adresa?
Autorius: KEdas
Data: 2008-10-24 20:00:14
O jei nori, kad nereikėtų kiekvieną kartą rankomis kaitalioti, tai gali
  „hw ether 11:22:33:44:55:66“ surašyti į /etc/network/interfaces prie
savo adapterio (veiks tik jei network-manager laidiniam tinklui
konfigūruotas rankiniu būdu).
Gal galima ir paprasčiau, bet kadangi man nebereikia, tai informacija 2
metų senumo.