Tema: Re: kaip pakeisti MAC adresa?
Autorius: Nerijus
Data: 2008-10-24 16:15:47
Diskai wrote:
> gavosi, aciu :)
> kiek issiaiskinau xandros, labai grazus destopas, ikonos :) bet kazkaip
> nypatinka jis man.. atsisiunciau ubuntu, bandau instaliuoti ir raso, kad
> netinka grafikos adapteris, pas mane leptopas 10" asus su inteline grafika,
> ka patartumete?

	Nemoki instaliuot tai geriau nekishk nagu. IMHO. Nes negali taip
linuksas sakyt ish principo. Nes jam grafikos adapteris giliai dzin. Jis
puikiai ir text only veikia. O vat kai text only susidesi, tai siuntiesi
videlkos draiverius, sukompiliuoji, suinstaliuoji, Xsus sukonfigini ir
pradeda viskas veikt.

	N. M.