Tema: Re: Q: bind'ui rejectinti uzklausas
Autorius: krx
Data: 2008-05-27 17:02:33
"Gedikas" <gedikas@#NO_SPAM#zebra.lt> wrote in message news:g1g9mt$va3$1@trimpas.omnitel.net...
krx rašė:
> Ta prasme useris esantis viduje, ant savo išorinio, inete esančio kompo, 443 porto pasistato SSH, ir tuneliuojasi iš darbo iki ten su kokiu SSH klientu, o iš ten - jau kur jam patinka?

Taip. Pvz
http://jstrassburg.blogspot.com/2006/01/howto-tunneling-http-over-ssh-with-dd.html

Veikia puikiai.

Su sąlyga kad useris gali keistis proxy parametrus pas save.

OK - klausimas - o kas, jei pas mane darbe, LAN'o konkrečiuose VLAN'uose, neroutinamas išėjimas į internetą? T.y. nėra default route'o 0.0.0.0 lauk? Ir viskas, kas eina, eina per lokalų proxy?

P.S. dėl to customaizinto FF su GP - ar ten eina užrišti proxy, kad jo neitų keisti?