Tema: Re: buhalterine programa linuxui
Autorius: Vasaris
Data: 2010-04-04 22:41:58
"Levas" <blas@sss.com> wrote in message news:hpapam$g5c$1@trimpas.omnitel.net...
>O jei www + kokia java?

Nežinau, nemačiau buhalterinės tokios. Man asmeniškai OpenERP pasirodė kol kas per skysta, kad ją žiūrėt.

MKN, JAVA nesivarto normaliai, arba bent jau suprogramuojama tikrai ne todėl, kad vartytųsi, o kada turėtų multiplatformiškumą arba dar dėl kokių kitokių priežasčių. Aš tik žinau pagal patirtį, kad jie klientinė dalis leidžia, o vartotojas gerai dirba, tai sąsaja duomenų suvedimui su verslo logika turi vartytis nepriekaištingai greitai (sekundės dalimis), nes įgudęs vartotojas beldžia kaip su kulkosvaidžiu - pildo eilutes, vartosi per sąrašus, filtruojasi ir pan.

P.S. Ką aš turiu omenyje, galima suprasti pamačius dirbant gerą mašinininkę ir tipinę vidutinę biuro "noneiminę" sekretorę.

P.S.2. Jei buhalterinė PĮ teikia šefui ataskaitas - nematau problemos dėl WWW/Javos/bileko. Tiesiog ne tie poreikia. Bet kasisninkė/buhalterė didesnėje įmonėje su didesniu pirminiu dokumentų srautu - keiks.