Tema: Re: buhalterine programa linuxui
Autorius: TZ
Data: 2010-03-30 08:42:47
PROGRAMOS PRIVALUMAI:
1. Nemokama;
2. Paprasta, nereikalaujanti papildomų apmokymų;
3. Atvirasis kodas, taigi bet koks programeris gali ją pakoreguoti ir pritaikyti bet kokiems poreikiams.

PROGRAMOS TRŪKUMAI:
1. Nėra darbuotojų darbo laiko apskaitos;
2. Nėra valiutinių operacijų galimybės;
3. Nepalaiko tokios "egzotikos" kaip važtaraščiai, kreditinės/debetinės ir kitokios -etinės
sąskaitos (todėl aš dar iki galo neperpratau jų vietos apskaitoje :) )
3. Pgl. dabartinį serverio galimybių panaudojimą, programa turėtų greitai suktis iki 100.000
apskaitos operacijų (vienai įmonei), teorinis maksimalus pajėgumas 1.000.000 operacijų. Praktiškai
1.000 paprastų operacijų sąrašą iš 100.000 duombazės ištraukia per 5 sekundes, sudėtingų - per 15 -
30 sek.