Tema: Re: Ubuntu x86 vs. x64
Autorius: Nerijus
Data: 2010-01-25 10:30:14
On 01/22/2010 08:51 PM, Justas.p wrote:
> Taip - PAE yra ne išeitis procesam, kuriem reikia daugiau negu 4 GB
> ram'o. Keliu kepure jei pas jus tokiu dauguma. Pas statistini home-useri
> duok dieve per metus atsiranda viena toks.

	Vat chia jau idomesne diskusija.
	Tarkime pas mane ant to pachio 14 GB windauz 32b palaistas VMware. Tame
vmware suskuriau mashinka, kuri naudoja 8 GB ramo. Viskas susikure,
niekas nesikeikia.
	Kaip manote, ar ta mashina tikrai gales tuos 8 panaudoti, ar kur nors
jos darbe atsiras barjeru. Kolkas nesugebejau taip apkrauti tos
virtualkes, kad Linuxas pajamtu daugiau nei 4 GB. O tai savo ruozhtu
ishsiverchia i tai, kad vmwaras nenaudoja daugiau nei 4GB (jei gerai
suprantu visa veikimo principa). :-( Kokiu problemu laukti ateityje?

	N. M.

	P. S. Shiaip jau su virtualia atmintim, tai ishvis jos win2003 mato 28
GB, nors net teorishkai jis turi palaikyti tik iki 16 GB. Bet tikrausiai
virtualiai atminchiai tas berjeras negalioja. Nepamenu tiksliai ten tu
architekturiniu apribojimu.