Tema: Re: Ubuntu x86 vs. x64
Autorius: padugne
Data: 2010-01-22 09:11:34
On Fri, 22 Jan 2010 02:34:41 +0200, Juozas wrote:

> Tai vat ir man malonu, kai išnaudoji hardwarą pagal paskirtį. Bent jau
> ant windausų nemažai su photoshopu sėdžiu, tai atrodo, kad x64 versija
> greičiau tvarkosi.

Tas "isnaudojimas pagal paskirti" interliniam pasaulyje daznai yra
daugiau chimera.
64bitu kodas yra ganetinai gremezdiskas todel prie visko to pacio labiau
apkrauna atminti, keshus ir t.t. Todel vietoj pagreitejimo galima apturet
ir suletejima.
Sitai galima atsverti 64'iu bitu teikiamais specifiniais privalumais, bet
jais reikia aktyviai naudotis. Kas ne visada yra imanoma ar prasminga.

Na o visokioms numeriu mesmalems tipo fotoshopo filtru dar yra ir
koprocesorius su savo sse kuris nuo pat pradziu panorejus virskina siek
tiek daugiau nei 32 bitus ;)

--
kthxbai.