Tema: Re: SLES11 ir soft RAID1
Autorius: rabarbaras
Data: 2009-12-11 10:46:00

Dex wrote:
> rabarbaras rašė:
>  > Normalu, spek kiek laiko reikia sinchronizuoti tuos "~498GB"?
>
> bet tai instalo metu rasoma i juos buvo sinchroniskai? T.y. viskas pagal
> ideja turetu vykti sklandziai? Nu bet anyway, veliau jis paraso, kad
> viskas yra ok. Tik jam nebepatinka rootfilesystem'as kazkuom.

Sukurus RAID1 vyksta jo sinchro. Nauja-neprasta-neapkrauta sistema ta
daro apie 60MB/s. Cia gi sukurus vyksta instaliacija.
cat /proc/mdstat matosi reikalo esme

> fstab'e
>
> /dev/md0	swap	swap		defaults	0	0
> /dev/md1	/	reiserfs	acl,user_xattr	1	1
> proc		/proc	proc		defaults	0	0
> sysfs		/sys/kernel/debug	debugfs	noauto	0	0

> atrodo, sitaip ir teks daryti, juolab kad klaidos vyksta instaliacijos
> metu, ir nelabai isivaizduoju, kaip jas pataisius as galeciau pratesti
> instala. Nebent mano zingsniai pacioje pradzioje yra neteisingi (kuriant
> particijas)?
jeigu su LiveCD gali uzmountinti /dev/md1, gali pabandyti instaliuoti
nebedraskant ir neformatuojant esamo varianto.
Del to siulyciau kokiais tai zinomais metodais sutvarkyti  RAID1 pries
dedant SLES'a ir (jei reikia) bootinant CD papildomai nurodyti kad
reikes raid'o
(Kiek pamenu iki galo nesinchronizuotam raid1 problemos tik su lilo)