Tema: Re: SLES11 ir soft RAID1
Autorius: Dex
Data: 2009-12-11 10:27:44
rabarbaras rašė:
 > Normalu, spek kiek laiko reikia sinchronizuoti tuos "~498GB"?

bet tai instalo metu rasoma i juos buvo sinchroniskai? T.y. viskas pagal
ideja turetu vykti sklandziai? Nu bet anyway, veliau jis paraso, kad
viskas yra ok. Tik jam nebepatinka rootfilesystem'as kazkuom.

> reiketu uzmountint su kokiu live cd ir paziureti kas irasyta fstab'e ir
> mtab'e.

fstab'e

/dev/md0	swap	swap		defaults	0	0
/dev/md1	/	reiserfs	acl,user_xattr	1	1
proc		/proc	proc		defaults	0	0
sysfs		/sys/kernel/debug	debugfs	noauto	0	0

> Nors turint kokias klaidas siulyciau suinstalint neRAID variantu turint
> omeny kad po instaliacijos sumigruosi i RAID'a. SLES'as kiek pamenu
> nelabai toj vietoj geranoriskas...:(

atrodo, sitaip ir teks daryti, juolab kad klaidos vyksta instaliacijos
metu, ir nelabai isivaizduoju, kaip jas pataisius as galeciau pratesti
instala. Nebent mano zingsniai pacioje pradzioje yra neteisingi (kuriant
particijas)?

Dex