Tema: Re: 4k telikas popigei
Autorius: Salas
Data: 2017-11-13 10:50:09
Visi media playeriai ziauriai uzknisa del papildomu distanciniu.
Esu keleta pabandes, bet nx, nieko ner patogiau, kai viska gali padaryti
vienu distanciniu ir nereikia jungineti jokiu dezuciu.
Del TV, tai siulau pagalvot ne vien apie DVB-T.
Samsungo telikams yra smartiptv appsas, kur gali pakisti IPTV playlista.
Tikrai vertas demesio. http://siptv.eu/about/
Be to gali susiinstaliuot rusiska lmod playeri, susimoki 7e uz puse metu
ir gauni prieiga prie online video filmu, serialu, ir t.t.
As jau nepamenu kada esu siuntesis koki nors filma ar seriala. Viska
ziuriu per intika online, ziauriai patogu. Siaip seniuose penktadieni
maciau kaskokia akcija 49" telikui, jei neklystu ~40% nuolaida buvo Megoi.