Tema: Re: 55ST50
Autorius: Caponi
Data: 2017-09-08 13:20:10
Jei apie telikus, tai plazmos:
1. Pardavime tik senos
2. Jų neperka net aršiausi internetiniai plazmoidai, bent jau per
paskutinius turbūt 2 metus nepasigyrė nei vienas apie naują pirkinį.

Išvada - teoriškai technikos stebuklas, praktiškai - niekam nereikalingas
senas š.
Jei iki čia daskaitysi, tai paaiškinu - aš ne apie vaizdelį, ne apie kokybes
ar ne kokybes, o apie realiai šiandien egzistuojantį gaminį su visu jo
amžium, kainom ir kitom savybėm

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

P.S. Ir kodėl tu galvoji, kad tu visada tiksliai žinai kas geras daiktas,
kas ne, o tie, kas nesutinka su tavo nuomone - giliai klysta?