Tema: Re: 55ST50
Autorius: TOMas
Data: 2017-09-07 00:02:23
Na sakykit ka norit, bet kaina mano manymu tikrai normali, nes pvz as
saviskio (lygiai tokio pat) uz tiek tikrai neparduociau, na nebent tikrai
reiketu pinigu. Tiksliau neparduocioau nei kad kas duotu ir kazkiek daugiau
nei kad mokejau pirkdamas nauja, nors ir skamba tai absurdiskai :) NEs
atejus i parduotuve toks liudesys apima pamascius, kad jei snd reiktu pirkt
telika, nu nezinau, tikrai nieko nepirkciau... Ir tik nepradekit itikinet
kad LCD gali taip dziuginti :) OLED irgi kazkodel nezavi ne kiek, bet gal
ten jie taip specialiai nureguliuoti kad akys isvarvetu nuo ryskios baltos
spalvos (nzn, gal toks marketingas), gal namie normaliai sureguliavus ir
viskas ok su jais butu... Vienintelsi plazminio minusas butent man - kad
diena prie sauleto apsvietimo taip, jis nedziugins tikrai :) Bet tai
issisprendzia zaliuziu ar roletu uzdarymu per pora sekundziu :)

"Igaliotinis"  parašė naujienų news:ook784$tob$1@trimpas.omnitel.net...

julius?