Tema: Re: direct led vs edge led (49UH6107 vs 49UH603V)
Autorius: Sniegas
Data: 2017-05-30 22:00:14
Kieno rogėse sėdi, to ir giesmę giedi. Dirbtum Samsungui ar LG, būtų jie
geriausi. Nemalonu, kai už pinigus nuomonę į vienus vartus reiški. Arba
keisk niką ir tada apie Panasonic rašyk anonimiškai, arba visai nerašyk. Nes
nėra dabar objektyvumo tamstos rašiniuose. Aš už pinigus irgi teigčiau, kad
Panasonic geriausias, nors realiai to tikrai nėra. Vienoje vietoje gal ir
geras, bet  yra vietų, kur jis atsilieka nuo kitų gamintojų. Kada čia buvo
diskusija, kad DTS garso nepalaiko? Kaip ši problema, jau išspręsta?

"Icetom"  parašė naujienų news:ogjl0j$f8r$1@trimpas.omnitel.net...

> sharpnpes, suliejimai, perejimai,

Panasonic telikuose visos šios "detalumo" gerinimo funkcijos veikia labai
subtiliai jas aktyvavus ir nenaudojant maksimalių reikšmių. Tad čia jau
skonio reikalas, kaip labiau patinka. Aš už Panasonic stiliaus "gerintojus",
nei agresyvius.

> o is visu prasciausiai tai buvo media grotuvas. dx600 jis tiesiog
> tragiskas.

Taip jis toks senamadiškas :), bet, pvz., po kol kas nemačiau (asmeniškai)
patogesnio ir kokybiškesnio vidinio grotuvo JPEG failų peržiūrai.

2017 m. modeliuose vidinis grotuvas buvo stipriai patobulintas. Turi būti
įmanoma atkurti net HDR failus.