Tema: Re: direct led vs edge led (49UH6107 vs 49UH603V)
Autorius: Caponi
Data: 2017-05-29 19:31:24
Galėčiau pagrįst. Bet to nedarysiu, nes jei įdomu, tai perskaitysi threado
pradžią ir pamatysi apie pasirinkimą tarp kokių 2 modelių eina šneka. Ir jei
nesutiksi su pasiūlymu imt pigesnį, tai galėsi pats pamėgint pagrįst, kodėl
reikia rinktis brangesnį iš tų :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/