Tema: Re: Panasonic radija
Autorius: Exx
Data: 2017-04-18 16:20:32
On 2017.04.14 12:21, rr wrote:

> Nubiednėsi nuo 7Eur per mėnesį?

ne čia esmė - žmogus gi parašė aiškiai dėl ko neketina mokėti. O čia
nubiednėsi, nenubiednėsi - tik žodžių lyrika, detalės. Aš pvz už
kabelinės tv transliacijas taip pat nesuvokiu ką ten mokėti. Nes per jas
rodo, kas man nepatinka, ką noriu žiūrėti - per jas nieko panašaus
nerodo. O lietuviškas ir taip matau oru :) Žinau, kad kapeikas kainuoja,
bet nematau prasmės mokėti. Su radiju man tas pats būtų - pilnai pakanka
automobilyje :) O jei reikia inete nors vežimu vežk ir viskas xaliavai.
Kol kas. Kai nebus xaliavai ir vis dar bus poreikis - pirksime.