Tema: Re: Panasonic radija
Autorius: 70005
Data: 2017-04-13 22:47:01
"pininfarina" <pininfarina@italodisco.com> wrote in message
news:ocli0s$1kl$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, as jau kiek metu(nuo ~2008) klausau tik internetines stotis, nes
> Lietuvoj nerandu savo skonio :)

Papasakok(it) daugiau apie internetinį radiją.
Pradėjau galvoti apie jį, nes kitaip neišsprendžiu ponios pageidavimo
turėti:
- muzikos šaltinį, grojantį mėgstamą ir nuotaiką atitinkantį stilių (jazz,
lounge, kt.);
- lengvai/minimaliai valdomą (todėl atkrinta USD stikas į turimą
mikrosistemą su mikroekranėliu, kur norint surasti norimą gabalą reikia
pereiti krūvas folder'ių, kol praeina noras klausytis. Buvau paėmęs Amazon
Echo, kad galėtų išvis balsu pasakyti, ko pageidauja klausytis, bet mano
šalyje Amazon Music neveikia, o pirkti Spotify nenoriu);
- kad muzika būtų patinkanti, bet įvairi/neprognozuojama (taigi netinka
turimas Chromecast Audio iš telefono, nes reikia vis pasirinkti norimus
gabalus. Jai patiko Deezeris pas draugę, nes groja norimą žanrą, tačiau vėl
gi, mokėti už prenumeratas nenoriu).

Spėju, kad tokioj situacijoj internetinis radijas gali pagelbėti? Norint
klausytis ne per kompą, tuose buitiniuose grotuvuose galima išsisaugoti
mėgstamas stotis, ar ne?