Tema: Re: CGates ismanioji televizija
Autorius: nezinomas
Data: 2017-02-17 15:15:00
o as kur gyvenu yra routeriukas EE, daxuja devaisu kabo ant wifi (apie 20)
tiek 2.4 tiek 5 ir kaimynai is abieju pusiu su daxuja devaisu ant kitu
routeriu, mikrobanges bent dvi gan daznai kurenasi ir viskas veikia niekam
baisiniu lagu nebuna, rysio dinginejimu taip pat nebuna, plius dar namo
savininkai naudoja bent kelis i rozete zirzalus kisamus kurie bbz ka i eteri
leidzia...alia vabzdziam ir kenkejam baidyt, dar pastoviai buna ijungtos
vaikiskos alia racijos (kad girdet ka vaikai veikia kambary) kurios ir
neaisku kaip komunikuojas....tai visus faktorius sudejus cia gyvenu
eteriniam pragare bet kazkodel viskas veikia ir veikia normaliai