Tema: Re: CGates ismanioji televizija
Autorius: Sniegas
Data: 2017-02-10 17:20:01
Už DVB-T nieko mokėti nereikia, o kas iš to UTP, kai kas mėnesį reikia
mokėti? Ne kiekvienas pensininkas nori namuose internetą turėti. Tamsta
žiūri tik savo kiemą. Kam aplamai tas televizijos bokštas transliuoja jei
jau per UTP viską matyti galima? Aš asmeniškai, jei rodytų viską per
koaksalinį, ką rodo IPTV, rinkčiausi koaksialinį, nes bent jau vaizdas
netrūkinėja.

"[mikro]"  parašė naujienų news:o7hafn$k8s$1@trimpas.omnitel.net...

blet jauti skirtuma, apie ka kalbama? apie krusciofke, kaima ar apie katik
patatyta nama?

"efka"  wrote in message news:o7h28k$ddg$1@trimpas.omnitel.net...

2017.02.08 22:38, [mikro] rašė:
> p.s. kaip taisykle, zmones siais laikais iki tv atsiveda utp. koksialo -
> nu labai jau retas, atgyvena kaipo ir gaunasi.

Nusipezate tamsta.. Ziauriai..

TV ir yra TV kuriam seriamas "anteninis" signalas 90% visu TV ziurinciu
useriu...
O UTP- tai tik dabar ateina ta technologija/mada su IP galimybėmis..

Ir nx pvz tas UTP reikalingas kokiam kalabybiškio kaime neturinčiame
interneto?

IMHO