Tema: Re: serviio 1080p lagas
Autorius: st
Data: 2016-12-13 10:43:26
90% servio viskas ok, paminejau Grand Tour, pvz ypac e03 rodo tragiskai, kur
po italija keliavo. permetus I harda, eina kaip bite.
pas tave biski kilmingesnis ruteris, pas mane tik 150Mbps, coliai tokie pat

"Slavikas"  parašė naujienų news:o2o5qr$qsd$1@trimpas.omnitel.net...

TP-Link TL-WDR3600 N600, 55" Samsung telikas, pajungtas per wifi.
Toje vietoje, kur stovi televizorius, telefonas wifi signalo stiprumą
rodo 3 padalas iš 5.
Su serviio absolučiai jokių problemų, anomalijų nesu pastebėjęs, kad ir
kokius video beleisčiau.