Tema: Ats.: serviio 1080p lagas
Autorius: Sniegas
Data: 2016-12-12 22:32:10
Pasakysiu kitaip - Panasonic pirkėjams broką kiša. Bet aš ir Samsung teliką
brokuota nupirkau - iš gamyklos priekinė panelė subraižyta, bet tokioje
vietoje, kad tik po savaitės eksploatacijos pastebėjau. Bet jau iškeliavo
tas Samsung telikas iš mano namų, kaip ir brokuotas Panasonic. Nothing last
for ever.

"Lapinas"  parašė naujienų news:o2m801$5k9$1@trimpas.omnitel.net...

"Nemoka Panasonic telikų gamint" ©Lameris