Tema: Re: Samsung UE48h6400 bugas
Autorius: Struktur
Data: 2016-11-23 13:31:58
Nieko jie per "remote" nepadarys... As deciau 2860 (realiai jokie 3party
appsu uzdraudimai nenusimato, nes nelabai ten yra galimybes).

p.s. kazkada buvau papuoles su ES serija i panasia situacija berods.
Gydziau, berods, regiono keitimu (pilnai resetinosi hubas, ismete
netinkamus apssus, susidejo pagal parinkta regiona), tada vel atstatymu
atgal. Visos proceduros nepamenu (kokiam SamyGo greiciau info yra).