Tema: Re: Samsung UE48h6400 bugas
Autorius: Salas
Data: 2016-11-23 12:59:32
Turiu kita, ue55h400, su tuo paciu firmware 2820. Jame viskas veikia
korektiskai.
Siuo metu uzdraudes as automatinius atnaujinimus per service menu, nes
panasu kad tie atnaujinimai tik i blogaja puse viska daro.
Atrase ir samsungas. Siulo prisijungti remotu paziuret. Reikes gal pabandyt.

Problema speju kad tos aplikacijos buvo suinstaliuotos ant seno
firmware, o paskui po keliu firmware updeitu, kaskas susikniso, ir su
jomis nebeleidzi nieko daryt.