Tema: Re: TEO antžeminė miršta?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-07-01 22:23:57
Aha. Bet tada dar nebuvo tokio kolapso. Rodė virš 30 mokamų kanalų, dar tris
HD raiška. Po to kai smigo, tai iki dugno jaučiu nueis. Turėjau dvejiems
televizoriams, vieną jau nutraukiau, kitą rugsėjo mėnesį nutrauksiu.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:nl6esm$ptc$1@trimpas.omnitel.net...

aaa, prigavo vadinasi pigiu sūriu ;)