Tema: Re: TEO antžeminė miršta?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-07-01 22:02:05
Bet aš nesuprantu, kodėl jie čia įtraukia nemokamus kanalus? Bando asilų
ieškoti? Dabar pas mane 37 rodo, bet iš jų 14 nemokami. Klientų
apgaudinėjimas.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:nl6eh5$prh$1@trimpas.omnitel.net...

  bet tai ten pzdc, rimtai mirtim kvepia

https://www.teo.lt/sites/default/files/1_NAMAMS/banner/pdf/Teo%20-%20Print%20-%20Mail%20-%20DVBT%20-%20A4%20-%207%20D%20Web.pdf