Tema: Re: LG 55UH8507 SCART
Autorius: G
Data: 2016-05-27 13:56:04
Nu tai iš dalies pritariu, kad senas chlamas ir ypač jo kolekcionavimas
- liga. Tačiau kokią alternatyvą siūlai? Išmesti (suarchyvuoti į spintą)
pilnai veikiančią seną techniką? Ypač kai ta technika yra raritetinė jau
(pvz. minėti PS2 ar XBOX su įdėtais 500GB hardais, tokių jau mažai
belikę ;))

Aš nesiskundžiu - randu būdų, kaip ir ką, ir su kuo sujungti. Tačiau iš
dalies dėl to ir upgreidintis neskubu.

P.S. O kur OP pradingo po užduoto klausimo?