Tema: Re: LG 55UH8507 SCART
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-05-27 12:27:31
2016-05-27 11:38, Nerijus rašė:
>     Nu kagi, siuo metu prijungti: WDTV, DBV-T, Teo priedelis, DVD
> grotuvas, kompas (ne visi per skart, bet senas telikas turi tik viena
> HDMI iejima, tai net tiksliai nepamenu kas konkreciai is isvardintu
> daiktu prijungtas per HDMI). Visi veikia per skart. Kakybes skirtumo nuo
> ne skart ish esmes nematau, nes sorsas vistiek shudinas.

Kabinėjiesi bile kabinėtis.

WDTV nuo pat pirmos savo versijos turėjo HDMI ir niekada neturėjo SCART.
Tai tu jį specialiai dabar per SCART perechodnyką per SCART pajungęs?!
Naujo teliko atveju jungi WD TV per HDMI.

DVB-T - naujas telikas turės DVB-T imtuvą. kiši antenos kabelį tiesiai į
teliką, o tą savo seną priedėlį galėsi išmesti ar padovanoti kokiai nors
vargstančiai bobutei.

Teo priedėlis. Ko tai netikiu, kad jis HDMI neturi. Pajungsi per HDMI.

DVD grotuvą, jei tau jo būtinai reikia, pasijungsi per komponentinę
jungtį. Nors aš tai nuripinčiau savo DVD į tą pajungtą kompą ir
nesukčiau galvos.

Kompas. Irgi per SCART perechodnyką pajungtas? Prie naujo teliko
pajungtum per HDMI, video plokštė juk turi DVI išėjimą, o gal net ir
iškart HDMI?

Tad tavo atveju būtų lygiai nulis problemų naujo teliko be SCART atveju.

Beje, koks ten pas tave telikas su keturiais SCART?