Tema: Re: Kaip tas CGate?
Autorius: RaR
Data: 2016-05-15 18:54:03
Kabelis dabar įkištas ne į teliką, o į priedėlį. Su kabeliu ar jo
antgaliu nieko nedarė - liko tas pats mano pasidarytas, naudojamas jau
nemažai metų. Kiek dabar žiūriu (tiek aš jį ir težiūriu, gal kelis
kartus LRT HD), tai rodo normaliai. Dar žiūrėjau futbolą per Viasat
Sport Baltic, tai kvadratėlių nebuvo, bet vaizdas gana tragiškas, nes
aiškiai labai perspaustas transliuojamas vaizdas. Žiloje senovėje, kai
dar kodekai nekokybiški būdavo, daugiau ribojo hardwaras, bandwidth ir
storage, panašios kokybės filmai internete būdavo.