Tema: Re: Kaip tas CGate?
Autorius: RaR
Data: 2016-04-29 13:19:52
O tai CGate yra TEO paslaugų perpardavinėtojas? Nežinau, atėjo žmogelis,
pakalbino, nusprendžiau pabandyti, tuo labiau kad pačiam net niekur eiti
nereikėjo. Vinitos klientu (TV, internetas - Meganet) buvau gan ilgai,
po to jie staiga atjungė skaitmeninę - nori ją turėt, jau reikėjo
kažkokią kortelę nuomotis ar pirkti, papildomai mokėti, važiuoti pas
juos sutartį pasirašinėti. Po to ir iš analoginio pašalino krūvą kanalų,
kurie pasidarė mokamuose paketuose (na, čia visur taip, bet galėjo
kažkaip sukontaktuoti, pasiūlyti alternatyvas). Meganet internetu buvau
visai patenkintas, sudarydavau sutartis metams-porai, ir tą patį
gaudavau pigiau. Kai Init nupirko Meganetą, sutarčiai pasibaigus nieko
net nepranešė, nepasiūlė, tik grąžino padidintą kainą. Žodžiu, nelabai
jie rūpinasi senais klientais, nusprendžiau pabandyti kažką kito, o jei
panorėsiu sugrįžti, gal labiau rūpės.