Tema: Re: Rekomenduokite patikimus Sarunus
Autorius: Edvinas
Data: 2016-04-30 21:43:51
2016-04-30 09:05, Rauberis rašė:
> Sveiki, kadangi IPTV vis dar nebandziau uzsisakyt is " tiekeju", o
> retsykiais isijungiu dreamboxa DM800 HD, valdanti 4 galvas , tai tiesiog
> idomumo delei noriu paklausti bandziusiu ir SAT ir IPTV: kuri paslauga
> patogesne, prieinamesne, pigesne, geresne kokybe ir didesnis turinio
> pasirinkimas.

Dėl kokybės tai užtenka palyginti srautų bitrate ir pasidarys aišku kur
geresnė kokybė ;) SAT HD kanalų kaokybė paprastai yra 10-15Mb/s. Sky HD
kanalai 15-20 Mb/s būdavo. IPTV iki 5Mb/s paprastai transliuoja...

> Tiesiog perziurejes keletos IPTV " tiekeju" programu
> paketus, matosi, kad programos surinktos is skirtingu palydovu, is
> skirtingu provaideriu, nereikia sekti kur koks transporderis nusprogo,
> kur kokia programa perkele - cia jau " tiekeju" problema ir tt.

Ir tu tiki, kad pas tuos piratinius tiekėjus viskas labai stabiliai
transliuojama? :) Man teko forumuose skaityti, kur chebra verkė, kai
varžybų live negalėjo dėl striginėjimo pasižiūrėti, tuo tarpu aš per SAT
žiūrėjau ir vargo nemačiau.

IMO jei jau turi SAT įrangą, tai nereikia sukti smegenų dėl IPTV.