Tema: Re: Rekomenduokite patikimus Sarunus
Autorius: Sniegas
Data: 2016-04-30 16:55:55
IPTV patogiau, jei eina be trūkčiojimų, nors ir šarūnas trūkčioja. Ir
priedėlio nereikia žiūrėti IPTV, eina per Samsungą. Ir kanalų ženkliai
daugiau. Bet šarūnas HD kanalus geriau rodo. IPTV retkarčiais užstringa,
nors kartais aš ir pamirštu, ką žiūriu - IPTV, ar šarūną.

"Rauberis"  parašė naujienų news:ng1i05$pk3$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki, kadangi IPTV vis dar nebandziau uzsisakyt is " tiekeju", o
retsykiais isijungiu dreamboxa DM800 HD, valdanti 4 galvas , tai tiesiog
idomumo delei noriu paklausti bandziusiu ir SAT ir IPTV: kuri paslauga
patogesne, prieinamesne, pigesne, geresne kokybe ir didesnis turinio
pasirinkimas. Tiesiog perziurejes keletos IPTV " tiekeju" programu paketus,
matosi, kad programos surinktos is skirtingu palydovu, is skirtingu
provaideriu, nereikia sekti kur koks transporderis nusprogo, kur kokia
programa perkele - cia jau " tiekeju" problema ir tt. Susidaro ispudis, kad
elementariam ziurovui IPTV - patogesne naudojimui, tiesa dar ir nereikia
200-400 eur uz palydovini tiuneri moketi. Ar as klystu?

Pagarbiai
Rauberis

"vist"  wrote in message news:ne216p$g8$1@trimpas.omnitel.net...

Govi ir shura aš naudoju.