Tema: Re: Pigiausias neišmanusis TV + Media grotuvas vs. Išmanusis TV
Autorius: bat0nas
Data: 2016-04-28 13:52:58
Na IPTV man neaktualu (nemoku pasileisti net HTPC :) ; užtenka LT kanalų).
Smart funkcijos man reikalingos youtube, filmų, nuotraukų, serialų
peržiūrai.

Dedu viltis į kokį nors raspbery ir odroid + Kodi + Kodi Kore remote
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.xbmc.kore

"Sniegas"  wrote in message news:nfshg3$rcq$1@trimpas.omnitel.net...

Smart IPTV ramiausiai sukasi ir niekas neblokuoja.

"Rauberis"  parašė naujienų news:nfshat$raa$1@trimpas.omnitel.net...

Bet samsungo smart'ai, su naujausiais firmwarais blokuoja bet kokio turinio
nors kazkiek susijusio su "nemokamais" resursais instaliavima

Rauberis

"bat0nas"  wrote in message news:nfs6b6$kcl$1@trimpas.omnitel.net...

Visiškai nesusidūręs su pigiausiu segmentu. Patarkite.

Miegamojo poreikiams (žinios prieš miegą, fonas ir pan.) iki šiol užteko
neišmanaus TV.
Dabar išsirinkau pigiausią tinkamą tai vietai (vienintelis tinka pagal
dizainą, ploną rėmą, pilką spalvą):
http://www.skytech.lt/search.php?keywords=42LF561&x=0&y=0&search_in_description=0

Priimtina kaina už ne smart - 300€; analogiškas smart - prasideda nuo 450€.

Ar verta retiems išmaniųjų galimybių naudojimo atveju pirkti patį pigiausią
išmanųjį?

Gal geriau tiems retiems poreikiams į HDMI įsikišti kokį nors Android
stick'ą, kuris turės gerokai daugiau galimybių, bus nuolat atnaujinamas, nei
pigiausio išmaniojo išmaniosios funkcijos?

PS: Kuo skiriasi 42LF5610 nuo 42LF561V?