Tema: Re: Pigiausias neišmanusis TV + Media grotuvas vs. Išmanusis TV
Autorius: Rimas
Data: 2016-04-28 11:46:37
On 2016.04.28 08:16, bat0nas wrote:
> Gal geriau tiems retiems poreikiams į HDMI įsikišti kokį nors Android
> stick'ą, kuris turės gerokai daugiau galimybių, bus nuolat
> atnaujinamas, nei pigiausio išmaniojo išmaniosios funkcijos?

Tie visi HDMI stick'ai tai chuinia dažniausiai (kaista, stringa, nu kaip
papuola).
Geriau kinietiškas normalesnis androit tv box'as. Nu taip nuo 60eur kur
prasideda. Aišku garantijos tokį perkant nu pats supranti, kad nebus.
Ta prasme visada rizikuoji su tais šūdukais -
neveiks, suges po dienos, papuls  fufelis (vieno nuo kito kinų
nukopijuotas) ir pan...

Aš miegame toki var ir turiu - sena plasma + box. Tai man pliusai
akivaizdus vs Samso smart tv (tiesa paskutinis mano samsas berods 2013m,
tai nauji geriau kažkiek).

Pvz samsas nenoredavo rodyt 60fps filmuotos medžiagos. Arba iš nikon
fotiko filmuotos. Arba ir xiaomi action cam filmuotos 2k pvz.
Aišku klausimas, ar tau to miegamajeme būtent reikia. Bet: iptv, iš naso
filmai, foto ir pan, youtube, visokie tv3 play (žmonai jei reiki) - be
jokių problemų.

Aišku būna ir visokių smulkių nedadelkų, bet visumoj - man tinka.