Tema: Re: Panasonic plazma zirzia
Autorius: Julius
Data: 2016-04-14 07:11:39
X <X@x.com> Wrote in message:

Remontuojamas tikrai. Tereikia surasti tą droselį, kurio apvijos
 kliba ir jį sulakuoti pamirkius lake.
Tai turėtu daryti suprantantis procedūros nuoseklumą. Aš ruošiausi
 ruošiausi naujam TV taip padaryti ir užtilo pats. Dabar reiks
 laukti kol vėl zirs. Bjauriausias etapas nusikelt nuo sienos.
 Vienam kebloka. O toliau viskas namudiniu būdu.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/